Onsdag idag

Här blåser det kalla hårda vindar idag, var inte alls roligt att vara ute så jag är glad att jag kunde gå in igen då Edvin somnade i vagnen väl nerbäddad så klart :-)
Han har sovit en timme nu så han vaknar nog snart. Älskar den lilla stunden på dagen då han sover och jag får ladda mig själv lite, att bara vara själv och inte "vara där" för någon annnan. För annars är det ju fullt ös även om han är en ganska lugn liten kille som gärna vill att vi ska bläddra böcker tillsammans eller bara sitta och mysa lite :-)
Jag hade nog inte så mycket mer på hjärtat för stunden, tittar säkert in här lite senare.
Hoj Hoj!
 

Kommentarer :

#1: bara anna

Ja det är ju så himla skönt att få den där stunden för sig själv. Frans slutade med det strax efter han blivit två, så det är ett minne blott nu.
Ha en skön kväll!

skriven
#2: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Det där lilla andrummet mitt på dagen när man får ladda batteriet är ovärderlig! Kram

skriven
#3: Nina

Då ska kycklingrätten absolut tillagas och smaskas på i helgen :-) Här har vi en massa snö idag igen och det blåser rätt snålt här med idag, burrr. Vi söderlänningar tycker ju att några minus och blåst är bra kallt ;-) Ha en finfin torsdag! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :