Fler sådana här dagar tack!

Hej på er!
Lite dålig uppdatering från mig igår men jag hade fullt upp. Sofia dök upp här hos mig vid halv tio, kom in på en kopp kaffe och så lekte hon med Edvin. Jag fick nästan slita ut henne från Edvins rum då vi ju skulle in till stan ;-)
Lite shopping blev det så klart, tights, en tröja, ljus (ovanligt va) hittade en fin morsdagspresent till mamma (lite tidigt ute hehe) men jag vågar inte skriva vad det är för hon brukar titta in här ;-) Ett vårdande läppstift från Clinique var väl kanske det lyxigaste jag shoppade och så en body butter från The Body Shop, kan inte vara utan. Vi gick på Rost och åt lite hälsosam mat, för mig blev det en smarrig tomatsoppa.
Vi avslutade vårt äventyr på ett fik med kaffe och latte. Så vansinnigt härlig känsla att vi bara kunde sitta där, utan kids och PRATA. Jag ÄLSKAR egentid med mina vänner, fy farao vad livet skulle suga utan ER, I LOVE  YOU <3
 
Vid tretiden var jag hemma igen och då var det bara att börja lite smått med maten. Blev ett viktväktarrecept idag, soppa. Mustig och god med en yogurth sås med vitlök och saffran att toppa soppan med.
 
Keyvan hade ett prov han skulle göra på skolan 18.30 och då passade jag på att besöka E-L som inte bor så långt ifrån Keyvans skola (han går i en friskola inne i stan). Vi hann med en minipromenad och surr i soffan. Tänk vilken dag jag haft, kunnat träffas och umgås med två av mina närmsta vänner på samma dag va :-D
Sen ringde Keyvan och var klar så jag hämtade han och vi åkte för att handla någon mat han skulle ta med sig som matsäck till skolan idag då de har innebandydag. Och så en sväng förbi OKQ8 för att hämta ett paket som jag beställt med lite grejer till Edvin. Och sen äääääntligen hem, då var klockan nästan nio och då börjar ju Trinny & Susannah som jag älskar att se.
Mycket nöjd tjej gick och la sig och sov den kvällen med andra ord, fler sådana här dagar tack!
 
Nu har vi här hemma en hungrig och trött liten gubbe så det är bäst att han får äta och sova vagnen en stund :-)
Önskar er en härlig dag!
Taggar: Body Butter, Clinique, Shopping, The Body Shop;

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Sånna dagar är härliga! Jag älskar när man "hinner med" kompis turné;) Det är så sällan man får till dagar nu för tiden för alla har så himla mycket inplanterat! Tacka vet jag spontanare, någon som knackar på dörren med en god fika eller kaka:p
Vad har du köpt till Edvin?

Svar: Duplo lego, målarböcker och en till grej som jag inte hunnit kolla in än. Lägger kanske ut bild senare :-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :