Övning sägs ge färdighet

Hallå i stugorna!
Det här inlägget kan se lite märkligt ut, jag övar lite med Remby, man verkar kunna göra en massa kul där men lite svårt tycker jag nog det är. Jag  har nog svårt att få till det med att ha flera bilder med tillhörande text i samma inlägg. Jag har aldrig lyckats med det hehe Där för måste jag öva öva öva och åter öva ;-)
 
Ögat är i alla fall mitt eget, alltid något haha. 
 
 
I skrivandets stund sover lille gubben och då han vaknat ska vi åka och köpa presenter till Keyvan. Åh vad det är svårt att köpa till en 13-åring. Annat var det då han var mindre :-P
 
Jag kommer att lägga ut en recension av decembers glossybox snart, om jag lyckas med fem bilder och text under varje får ni lova att applådera lite där ute i cyber rymden ;-)
 

Kommentera inlägget här :