Delad glädje

Söndagens bilbingo blev en succe, värmen till trots. För varmt var det, det ska gudarna veta. Men jag hade tagit med solstolar, vatten, bullar och Annso hade med smoothie och kaffe så oss gick det ingen nöd på. Jag var nära att få bingo någon gång men hade inte turen med mig. Det hade däremot Annso som kammade hem 1000 spänn. Inte så tokigt och det var hon värd, hon behövde dem mer än mig. Delad glädje är dubbel glädje :)
 
Så här ser en vinnare ut efter en liten pink i skogen under pausen, sofistikerad och snygg!
 
Idag är det nästan overkligt att det var sådan värme här för några dar sedan. Nu är det 17 grader och regn. Grått och trist. Emil har åkt för att jobba och Keyvan är ute och semestrar med sin pappa så det är bara jag, Edvin och vovarna hemma. Ångesten har vart på besök men just nu känns det lite bättre. Ska ju få lite besök av Ann och Mira och det känns roligt med sällskap :)
Har du oxå trist väder idag ?
 
 
 
Taggar: Bilbingo;

Kommentera inlägget här :