Gäster, sen middag och shoppingsug

Idag skulle egentligen Edvin och jag hänga på Anita och Filip till en invigning på Gammlia men då jag inte kände mig riktigt okej stannade vi hemma och bestämde att de skulle komma hit och fika hos oss efter att de besökt invigningen. Kändes som ett klokt val :)
Vi hade chokladbollar kvar från igår, både den vanliga sorten och mina lchf:are. Och så hade vi glass i frysen så det fick bli fikat till gästerna. Och så kaffe förstås. Även Eva-Lena kom så vi hade tjejsnack och pojkarna lekte på riktigt bra trots att det nästan skiljer tre år mellan dem. En lyckad eftermiddag helt enkelt.
Keyvan åkte till sin pappa så det blev väldigt tyst här hemma då alla åkt. Startade "Nasses stora film" till Edvin och jag körde igång med middagen som idag var kyckling, halloumi, pommes, sallad & bea sås. Blev en lite sen middag och klockan var halv sju då vi äntligen åt. Sen var det tandborstning och lite mys i soffan innan lille skrutten fick lägga sig.
Imorgon kväll kommer Emil hem och det ska bli så skönt att ha honom hemma igen. Längtar <3
 
Jag är himla shoppingsugen men jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Skulle behöva ett par schyssta skor som är snygga och sköna att ha till och från jobbet, när man ska till affären osv. Någon slags sneakers tror jag. Lite snygga vardagskläder skulle jag  oxå behöva. Har en tendens att vilja handla kläder som går mer åt partyhållet men eftersom att jag inte är ute och partar behöver jag ju inga sådana kläder.
Har sett att det är en hel del reor på nätet som pågår men jag har inte hittat något som jag fastat för, inte än i alla fall :)
 
 
Mina lchf-chokladbollar 
 

Kommentera inlägget här :