Slöis

Keyvan sover hos en kompis inatt så det är bara Edvin och jag hemma. Jag har inte orkat måla naglarna. Inte orkat duscha hundarna. Inte ens dammsugat vilket är ovanligt, det gör jag ju nästan varje dag annars :P
Däremot har jag tränat bissarna lite men jag orkade inget mer än så. Det får räcka med träning för idag. Och så testade jag rengöringen som kom med boxen idag. Resultatet blev bra, inget svart under ögonen. Tyvärr såg jag dimmigt till dess att jag tvättat av ansiktet med vatten så ett litet minus för det. Känns fortfarande lite dimmigt men inte oljigt runt öonen i alla fall. Jag kommer inte att köpa den här produkten men jag kommer att använda den till den är slut :)
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Dammsugar också vaaaarje dag! nästan:)
God kväll!

Svar: Damm och hår borde förbjudas ;)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :