Matplanering och lägenhetsvisning

Go´dagens!
Måndag igen. Har er vecka börjat på ett bra vis ? Jag har jobbat mina timmar på morgonen och har nyligen intagit en omelettlunch och sitter nu och smuttar på kaffe och surfar runt lite på internet. Ska alldeles strax börja med veckans matplanering men drar mig lite för det. Känns väldigt tråkigt med den just idag känner jag. Men jag ska nog leta upp några nya recept som vi inte testat så kommer nog inspirationen igång :)
I eftermiddag ska vi ju på lägenhetsvisning. I mitt huvud har vi typ redan flyttat in där och jag planerar vilken lampa som ska stå i sovrumsfönstret, var soffan ska stå, vilket golv vi ska lägga och vilken tvättmaskin vi ska köpa hahaha. Sån är jag, drömmer och svävar lite. Kommer väl falla pladask ner på marken från molnen då vi kommer dit och jag inte gillar lägenheten ;)

Nä men jag ska väl sätta igång och skapa matsedel och inköpslista så det blir gjort.
Kikar kanske in lite senare ikväll och berättar om läggan :)
 
 

Kommentera inlägget här :