Penseer, Wheels och Städning

Kolla så fina penseer jag fått av Eva-Lena :D
 
 
 
Eftersom att hon lämnar stan för resten av sommaren undrade hon om jag ville ha blommorna istället för att de skulle stå och torka ihop på hennes balkong och det var så klart att jag ville det. Jag har inte köpt blommor än eftersom att förra månaden hade Emil en fortkörningsböter på 2400 kr och jag en parkeringsböter på 500 kr så utomhusblommor var inte högst prioriterade här hemma men nu behöver jag ju inte bekymmra mig över det. Tack finaste Eva-Lena, jag ska göra mitt bästa för att vårda dem även om du inte vill ha tillbaka dem då du kommer hem igen <3
 
Igår efter jobbet åkte jag och Keyvan till Sofia på en liten snabbvisit innan vi skulle åka och hämta lillskrutten hos dagmamman. Tack för det goda kaffet och för en trevlig pratstund :)
På kvällskvisten kom Emil hem från jobbet och nu har han semester i 4 veckor, uuuunderbart! Edvin blir oxå ledig nu och 6 vackor framåt.
Sen kom Eva-Lena förbi med de väldigt fina penseerna och så tog vi oss en promenad tillsammans. Visst är det väl för härligt med ljusa sommarkvällar även om det är lite mulet och grått :)
 
I morse kom Emils pappa hit för att åka med Emil och Edvin påp Wheels som pågår här i stan i helgen. Wheels är alltså en bilträff och det brukar vara huuuur många bilar som helst. Jag stannade hemma för att komma ikapp med städningen som halkat efter då jag inte kännt mig så pigg. Så nu har jag dammsugat, tvättat, fejat i badrumet, bäddat rent i sängarna, dammsugit soffa och madrasser osv osv. Nu ska det bli gott med något i magen. Har inte så mycket hemma så det får bli kokta ägg och en avokado ;)
 
 
 

Kommentarer :

#1: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Superfina! Ja dessa fotkörnings- och parkeringsböter har vi betat av några stycken här hemma - senast igår då mannen parkerade lite fel....

Visst är de här ljusa kvällarna underbara - vill att det ska vara så här länge till!! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :