Som ett skott

Imorse flög jag upp ur sängen som ett skott då jag konstaterat att klockan var 09.09 !!!!!!!!!!!! Min första tanke var "har det hänt något med Edvin" så jag rusade in i hans rum och så fort jag kom i där hörde jag hans smackande ljud från att suga på tutten. Gick fram till han och han sov som en ljuv liten bebis :D Smög ut därifrån och släppte ut vovarna, kokade kaffe, startade datorn och sen hörde jag hur han små pratade lite så jag gick in till han igen. Han låg kvar och kikade på mig och skrattade men ville ligga kvar och mysa en stund till. Han är en riktig mysis-kille min lilla Edvin. Väldens finaste lill-kille <3
Kan bara inte fatta att vi sov till efter nio hihi, löööövely. Hur resten av dagen blir nu får vi ju allt se, middagsluren kanske uteblir men vad gör väl det, vi fick ju sovmorgon :)
 
Solen skiner, blåser förvisso men att det i alla fall är sol känns fint så vi blir nog ute på gården idag och så får vi se om jag ställer mig och putsar fönster som jag fortfarande inte gjort. Och idag kan man ju hänga tvätt ute så jag ska nog passa på att bädda rent i sängarna. Nog har man det man gör trots att det är söndag hihi
Vad gör ni idag ?
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :