Denna underbara sol

Vilken tur jag hade, datorn gick inte sönder :) Men den krånglar en del så det vore inte konstigt. Måste komma ihåg att spara musiken snarast så den inte är bortkastad. Några kronor ligger ju investerade där så att säga.

Å vilken dag det blev. Helt sagolikt fint och vilken värme. Eva-Lena tog sig ett dopp då vi var på "hemliga stranden" idag. Själv är jag en landkrabba och trivs bäst på land. Oftast i alla fall. Vi drack kaffe och pratade och hade det alldeles utmärkt. Nog hade vi velat stanna en stund till men vi får vara glad för den timmen vi lyckades klämma in mellan arbete och hämtning av barn.

Ikväll körde jag 30 min lättare träning men det är så tröttsamt att känna av den förbaskade yrseln så fort jag anstränger mig lite. Men jag är nöjd med de 30 minutrarna ändå :)

Nu får det bli lite Candy Crush innan ögonlocken faller ner. Sov gott!

Kommentarer :

#1: Browneyedgirl

Klart du ska vara nöjd =) Allt är bättre än inget. Tänk så.
Hoppas du får en toppen fredag. Kram

Svar: Jag är nöjd för all slags motion jag utför :D Hoppas du oxå får en fin fredag, kram!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :