Nåt att önska sig

Dagen på stan blev en trevlig stund. Jag är pank så för min del blev det inget shoppat förutom en solhatt till Edvin och en tvål. Sofia shoppade lite mer, var ombytta roller idag hihi
Eftersom att jag som sagt är lite pank just nu efter frisörbesök och jeansköp kan jag bara ögonshoppa och det här är ett plagg som jag drömmer om, tycker den här boleron är sååå fin och så där glammig på ett vis som jag älskar. Me wantie ;-)
 
Plain Vanilla - Warm Breeze Bolero Creme 1495 kr
 
 
Nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag höpp i säng, är så himladens trött och varje morgon jag vaknar tänker jag att ikväll ska jag minsann lägga mig tiiiiidigt. Men så kommer kvällen och det är så förbaskat skööööönt att bara få vara ensam och njuta av att få släppa ansvaret en stund så då blir det inte särskilt tidiga kvällar ändå :-O
Hoppas ni har det fint och njuter av att halva veckan är gjord, imorgon är det redan torsdag :-)

Kommentera inlägget här :