Krassliga mamman

God morgon!
Natten har varit si så där. En förkylning har drabbat mig och om jag ligger på sidan då jag sover mår jag illa så det är bara ligga på rygg med huvudet högt som funkar och det är inte riktigt min favoritställning men vad gör man inte för att få sina timmars sömn. Halsont, tjockt i halsen, lite feber och allmänt vissen har jag vart sen i måndagskväll. Tur att det har varit några dagar på jobbet som varit lite lugnare för min del men idag misstänker jag att det blir lite mer jobb så det är bara att bita ihop lite till. Och snart är det ju helg. På fredag jobbar vi dessutom bara till 11.30 så det känns extra skönt :)
 
För ett par veckor sedan beställde jag hem det här doftljuset från Voluspa. Det tokiga när man beställer på nätet är att man inte riktigt vet ifall man gillar just den doften men den här var helt okej tycker jag. Blir att testa en annan doft nästa gång.
 
 
 
Lite dammsugning och tömma diskmaskinen nu innan vi beger oss till dagmamma och jobb. Hoppas du får en fin dag <3
Taggar: Crisp Champagne, Voluspa;

Kommentera inlägget här :