Stan, familjedag och suris

Go'kväll! Hur har ni det? Själv ligger jag i soffan helt mentalt utpumpad, vill inte gå in på detaljerna så jag besparar er eländet ;) Jag och Keyvan tog en sväng ner på stan för att handla lite. Jag handlade vinterkläder till Edvin på Polarn & Pyret. Hade en kupong där jag kunde handla minst tre produkter och få 20% på hela köpet. Jag sparade 420 kr så är du bra på matteräkning kan du ju räkna ut vad jag handlade för :P Sen åkte vi till mitt jobb där det var Volvos Familjedag med diverse aktiviteter så som hoppborgar, glasshytt, godisrobot, lasergevärskytte, underhållning, mat och massa annat. Lite trist att bara jag och Keyvan kunde åka men Emil var hemma med Edvin som blev febrig igår. Skulle tro det är en tandsprickning som är besvärlig. 
 
Dagens middag blev surströmming. Mums! När Edvin somnat ska vi film och ha en lugn och skön lördagkväll. Härligt. 
 
En dagens på mig kommer här. Bootsen är det senaste tillskottet i min garderob och de är köpta på Nilson. Sköna och snygga tycker jag :) 


Kommentarer :

#1: Anita BJ

Råcool outfit!
Det grämer mig att Volvos familjedag krickade med födelsedagsfirandet av min far. Har väntat flera år på att få komma in på Volvo så att Filip skulle få se robotar och annat!

Svar: Filip hade älskat godisroboten :D Förhoppningsvis blir det något nästa år oxå och ni kan komma :P
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :