Ett försök att bryta tystnaden med lite blomsters

Japp, gör ett försök att bryta tystnaden, ett litet försök att hålla den här lilla bloggen vid liv, för ni verkar inte ge upp hoppet om mig, det  tackar jag för. Besökare varje dag trots allt så jag hoppas ingen sätter eftermiddagskaffet i halsen av förvåning då ni upptäcker detta livstecken ;)
Jag tänkte att jag skulle viga detta inlägg åt blommornas värld. Min värld har de senaste 15 åren i princip enbart bestått av plastblommor i mina fönster men nu har jag tänkt försöka hålla levande blommor vid liv och inhandlat ett gäng tjusiga blomsters.
Se här bara :)
 
 
 
 
Hur länge de lever återstår ju att se ;) Nu ska jag återgå till köket och matlagningen, idag blir det vitlöksdoftande kycklinggryta och klyftpotatis och sen blir det Let`s dance. Trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Haha, rolig du är :-) Den rosa flamingon är fantastiskt fin. Har spanat lite på den, men nu minns jag inte om det var på Coop eller Maxi jag såg den. Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :