1 år har gått sen sist

1 helt år har gått sedan jag tittade in här och skrev sist. Har ibland tänkt att jag borde ta bort bloggen helt men det har aldrig blivit så. På nåt vis känns det helt fel att bara ta bort den liksom. Och nu är jag i tankarna på väg att eventuellt ta upp det hela igen. Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om. Att bli för personlig är inte min grej så här på nätet, läskigt att blotta sig när man inte alltid vet vem som läser. Inte för att jag har så många läsare men ändå. Sen tycker jag inte att jag har skrivandets förmåga. Sågar mig själv helt ikväll haha.
Nä, om jag tar upp bloggandet igen får jag väl fortsätta på samma spår som tidigare, att se det lite mer som en dagbok för jag tycker själv att det är himla roligt att kunna gå tillbaka och läsa här så jag är nog tacksam att jag inte raderat den ändå.
Tack för pushen Anita, vi får väl se hur det går för mig nu ;-)
 
 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Men TOPPEN Louise! Välkommen tillbaka! Har saknat din blogg <3<3<3<3 :-D

Svar: Tackar! Får väl se hur det verkligen går med bloggandet, det ekar ju än...... ;-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :