Lite svammel

Fy hurvingen så tjyvigt det är ute nu. Kallt och isvindar. Burr! Hata vintern ännu mer ;) En sista kvällspromenad med doggarna väntar men den drar jag på några timmar till :D Keyvan pluggar och jag ska strax förhöra honom. Lillfisen har lagt sig och somnar nog närsomhelst. Själv sitter jag här och är proppmätt av kladdkaka och surfar runt bland diverse bloggar och heminredningssidor. Ingen har väl undgått att jag är inne i en inredningsbubbla. Blir så när man köper hus och typ allt ska göras om. Rum för rum.
Men det är urkul. Ännu kuligare hade det vart om Emil och jag tyckte lite lika hehe men det har vi aldrig gjort så vi får fortsätta kompromissa. Han fick välja matta till vardagsrumet och det blev en knallorange. Häftig men inget jag hade valt förstås. Vad gör man inte för lite husfrid va ;D

Kommentera inlägget här :