Lunchdejt, skoshopping och morgondagens portömning

Hej mitt i natten! Jag har just lagt mig. Jobbar eftermiddag den här veckan vilket betyder att jag slutar jobba kl 22 och därför är jag sent i säng. Tycker det är riktigt skönt att jobba em. Man kan sova ut, hinner göra ärenden eller dona lite hemma, vara ute i dagsljuset och i bästa fall få se solen. Igår var Edvin och jag till Smultronstället och han lekte en stund. Jag njöt lite i solen. Sen sket han och då var det bara att traska hemåt igen.

Idag åkte jag ner på stan gör att luncha på TC med Zandra. Vi har inte träffats sedan de flyttade för några år sedan. Nu är hon här några dagar för utbildning så då ordnade vi så att vi skulle ses. 1 timme är ju på tok för kort men bättre än inget. Jag passade på att springa in i några butiker och fick ned mig 2 par skor från Nilson, body butter från Body Shop, några gummisnoddar och ett par örhängen från Glitter.
Här är ett par av skorna, man kan antingen vika ner dem eller ha dem uppe så de blir lite högre.
Från Nilson ord pris 1399 kr på rea 499 kr.



Snabbfotade då jag var på väg hem från jobbet ikväll. Blir inga höjdarbilder med telefonen men de går duga och ni är ju van vid det  ;)
 
Imorgon ska jag ner på stan igen för att höra en behandling som heter något så äckligt som portömning. Har gjort det en gång för några år sedan och då tyckte jag det var så smärtsamt att jag inte skulle görs det fler gånger. Men man glömmer med tiden och ska alltså utsätta mig för det igen. Kanske gör det inte lika ont den här gången. Om inte annat så får jag ju fräschare hy :) 
Nä nu ska jag försöka sova, Go natt!

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Men se där, du har också fyndat skor! Jag blir sugen på att springa på Din Sko, och de andra skobutikerna, igen. Aldrig blir man nöjd :-)
Portömning är en baggis jue hehe

Svar: Kan man nånsin få nog av skor ??? hahaha ;DJorå, portömning är en baggis men man kan ju tycka att då man väl ska unna sig att gå till en salong borde man välja något skönt som massage eller någon avstressande behandling hihi
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :