Bästa dagen på veckan

Hejsan! Äntligen är det fredag igen. Jag har haft kort dag på jobbet, bara jobbat mellan 11-14. Skönt avslut på arbetsveckan va ? :) Jag traskade hem och åt sen lunch, tog en prommis med hundarna och gick sen på ICA för att handla något gott till ikväll och så köpte jag tulpaner så klart. Köpte två paket så det skulle bli lite fylligt. Emil och Edvin åkte till Burträsk på morgonen och de lär väl dyka upp här hemma på kvällskvisten. Keyvan kom hem från skolan och är sjuk. Febrig och ont i halsen så han ligger nerbäddad i sin säng. Själv är jag i städartagen, antar att jag har energi den här tiden då jag vant mig i veckan med att jobba på kvällen :P Golven är dammsugna och skurade, båda våningarna. Tvättat någora maskiner så jag har lite kläder att vika. Och så ska jag rengöra badrumen. SEN ska jag ta helg :D
Tänkte visa det andra skoparet jag köpte häromdagen men det får bli nästa inlägg. Nu ska jag fejja vidare. Ha det gott och njut av känslan att hela helgen är framför. Klart bästa dagen på hela veckan!

Kommentera inlägget här :