Senaste dagarna

Min förkylning verkar inte vilja ge sig, snart 2 veckor sedan jag blev förkyld nu. Trist att inte ha riktigt med ork.
På valborg var jag och Edvin bara hemma, han får nog inte ut så mycket av att se en brasa och så var det snorkallt och trist väder så jag bestämde att stanna hemma. Emil jobbade och K var hos sin pappa så det var lugnt här hemma. Sofia tyckte vi kunde komma en sväng till dem men eftersom att jag inte känner mig superpigg tackade jag nej men blev väldigt glad för erbjudandet :D Igår skulle vi egentligen ha åkt och badat med Ann och Mira men eftersom att Mira blev lite hostig beslöt vi att skjuta på badandet men ändå träffas och hitta på något så vi blev bjudna på pannkakslunch och sen var vi ute i lekparken tills det började hagla och vi gick hem igen för att värma med lite kaffe och smarrig god paj som Ann och Mira snabbt svängde ihop, vilka duktiga tjejer :P
 
 
 
 
 
 
Jag har beställt ett par snygga Nike skor som dessvärre är för små för mina fötter men de passade utmärkt på Ann som blev kär i dem så istället för att returnera dem köpte hon av mig dem. Jag är lite avis på henne för de är skitsnygga. Hittar inte vita i min storlek så jag har beställt likadana fast annan färg men det är egentligen vita jag vill ha. Förhoppningsvis är de jag beställt oxå fina och framförallt hoppas jag att de inte är för små :P
 
 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Oj, tala om tråkigt väder! Såg inte så kul ut i lekparken även om ni verkar kämpa, haha!
Synd på skorna...men lycka till med de nya.

Svar: Vi kämpade på men tillslut gav vi upp huttrandet ;) Ja vi får hoppas att skorna passar :D
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :