Rent hus, Nya skor och Escadas sommardoft 2014

Så där ja, nu är det himla rent och fräscht här hemma. Frågan är bara för hur länge ? Med två fyrbenta hårmullor kan jag säga att det inte lär synas om någon timme när den svarta soffan blir alldeles vit. Såååå, om det nu är någon där ute i cybern som tycker att jag har städmani så kan jag lugnande säga att nej, det har jag inte. Jag har två hundar, det räcker. Det ÄR skillnad på att ha hund och att inte ha det helt enkelt, men det behöver jag ju inte förklara för er smartnosar :D
 
Här kommer bild på de svarta fodrade Vagabondskorna jag fyndade på Nilson. Ordinarie pris för dessa var 1199 kr och jag köpte dem på rea för 799 kr. Jag fick alltså två par vinterskor för priset av ett kan man nästan säga. Fynd!
 
 
Varma och gosiga
 
Alice ville oxå va med ;)
 
 
Avslutningsvis måste jag bara slå ett slag för Escadas sommardoft 2014 som jag sprang på i veckan. (Inte brukar de väl börja sälja den redan i januari ?) Hur som helst älskar jag nästan alla dessa sommardofter de släpper varje år och jag kommer definitivt att köpa mig en flaska av årets doft, inte denna månad dock då jag slösat som en tok sista tiden men sen ;)
Born in paradise heter den och är inspirerad av den kända coctailen Pina Colada, med fruktiga noter som kokos och melon. Yummmmmiiii!
 
 
 
Nä nu ska jag ta och starta tv:n och se om det är något intressant. Emil ringde för ett tag sedan och de är på väg hem. Saknar dem och när de är hemma kan fredagsmyset börja på riktigt. Go Kväll!
Taggar: Escada;

Kommentera inlägget här :