Påskafton

Glad påsk får jag passa på att säga. Påsken är kort och idag är vi mitt i den 5 dagars långa påskhelgen. 

Skärtorsdag fick jag ledigt från jobbet så jag och barnen var hemma och myste på. Edvin är snorig och lite rosslig men ändå pigg. 
Långfredag blev för min del riktigt lång. Edvin vaknade kl 3 på natten och tyckte det var morgon så hela dagen var jag i nån slags sömnbristbubbla. Jag vet att jag beställde lite kläder på nätet men kan knappt minnas vad så det blir en trevlig surprise när grejerna kommer ;)
Idag är det som sagt påskafton och vi kunde tack och lov sova till klockan sju. Vi fick förmiddagsbesök ända från Falun. Edvins lilla kusin Anton med föräldrar kom på fika. Först var vi ute en stund och sen gick vi in.
Anton tyckte det bar kul att krypa i röret och var på busigt humör.
 
Edvin var lite blyg och mammig men det gav med sig.
 
Efter att besöket lämnat oss gick vi ut på promenad. Edvin somnade bums. Man blir trött av kusinbus :D
Tack J & C för besöket och den jättefina presenten till Edvin. Han älskar den!
 
Kanske man skulle ta sig en till kopp kaffe, är ju länge kvar till det är kväll ;)

Kommentera inlägget här :