Inte skönt men rent

Så härligt ren jag känner mig i ansiktet. Skönt var det inte när hon klämde ut de små äcklen men det övriga var härligt. Bli lite ompysslad, penlsa på och torka bort diverse rengöringar och masker, ligga i ånga och lyssna på avslappnande "musik". Sånt här borde vara varje kvinnas rättighet att få göra lite nu och då. Lite lyx i vardagen helt enkelt. Portömning rekomenderas 4 ggr per år och om plånkan tillåter det ska jag i alla fall försöka göra det 3 ggr. Allt beror ju på hur man prioriterar här i livet. Jag har inga laster i form av tobak och alkohol vilket ju är svindyrt så bara där "sparar" jag ju in tusenlappar under ett år. Så ja, när jag tänker efter kan jag gott och väl unna mig lite lyx ;D
 
Kom inte hem tomhänt därifrån utan det blev en peeling/mask i en och samma produkt. Det var det enda jag var i behov av just nu då jag redan har vanlig rengöring, dag/nattcremer och ögoncreme.
 
Nu ska jag plocka undan lite här hemma innan jag ska ta en promenad till jobbet. Passar på att önska en skön eftermiddag och kväll. Tänk att imorgon är det redan fredag, ska ni hitta på något kul ?
 

Kommentera inlägget här :