Tungstyrt

Så härligt med  helg men jag är sjukt seg och trött. Känner mig ganska sliten. Skönt att förmiddagsveckan är gjord ;) Vi klev upp strax efter nio i morse och då åt vi frukost och hade det lugnt och skönt men sen började vovarna vara lite oroliga så då klädde vi på oss för att gå ut med dem. Det snöar, är plusgrader och cykelbanorna oplogade = galet tungt att styra barnvagnen. Hujedamig, det var ett träningspass i sig hehe Edvin ville inte åka vagnen och därför blev den väl för lätt så all jävla klibbsnö satte sig runt däcken och det gick knappt att ta sig framåt. Addera två skogstokiga hundar som inte kan gå fint vi koppel :S Men vi kämpade på och efter 20 minuter ville Edvin åka vagnen och då gick det lättare att styra den :)
 
Hemma igen skottade vi och sen ville Edvin åka lite bob så vi tog oss en sväng med den innan vi gick in och lekte med playdohlera. Åt rester från igår till lunch och så ville Edvin se sin älskade Pippi. Och där somnade han i soffan min älskade lilla plutt <3
 
 
 
Jag borde städa och bädda rent i sängarna men vi får se om jag orkar. Ikväll verkar jag få kaffebesök och så blir det väl att kolla på mellon helt enkelt :)
Vad gör ni denna lördag?

Kommentera inlägget här :