Lampskärmar

Jag skulle vilja byta ut lampskärmarna i vardagsrumsfönstren som idag går i grå/lila ton till ett par i vitt. Har sett i några bloggar att IKEA ska ha fina veckade tygskärmar (Tine K känsla fast förmodligen ett snällare pris) och jag bara känner ha begäret. Problemet är att jag har 3 timmars bilfärd till närmsta IKEA. Smart som jag är (hö hö ;) ) la jag ut en liten förfrågan på fejjan och det visade sig att en bekant ska dit inom 2 veckor och hon skulle kolla efter dessa :D


Bild hittad hos http://lifessilverliningandi.blogspot.se/

Kommentarer :

#1: browneyedgirl

Finns många fina lampskärmar =)
Hoppas du får en toppen fredag.....

Svar: Har du något tips på någon annan snygg variant på lampskärm till fönster tas det tacksamt emot? :DÖnskar dig med en toppen fredag!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :