Var är vårsolen ?

Halli Hallå!
Söndag och ett ruskigt tråkigt väder. Vart är den härliga vårsolen någonstans? Inte här i Ume i alla fall. Edvin och jag har trotsat det gråa vädret och vart i lekparken och gungat. Övat med trehjulingen, jag har puttat på runt kvarteret. Han har som inte riktigt fattat att han måste trampa själv ;) Hoppat i vattenpölar (ja inte jag då :D) och tittat på alla maskar som ligger efter asfalten. Nu har vi vart ute nästan två timmar och jag tyckte det var dags att gå in och fika lite mellis. Bota huvudvärken med kaffe hehe.
Igår var det lika trist väder som idag och vi bjöd in oss med medköpt fika till Luthers. Där blev vi kvar på spontanmiddag. Mysigt som vanligt då vi träffas och Edvin och Frida hade himla roligt då de sprang och jagade varandra och tokskrattade :P
Inte har jag några roliga bilder heller. Så trist med mobilbilderna ju :(
 
 

Kommentera inlägget här :