Dan före daoppardan

Blev lite väl sent för min del igår kväll innan jag kom i säng. Hade djupa samtal med Keyvan fram till klockan var 23 och då skyndade jag i säng eftersom att jag visste det var jag som skulle upp i ottan med lille gossen idag. Väl i säng var jag bara "tvungen" att spela lite song pop och backgammon, vips var klockan 00. Inte så smart och det får jag sota för idag. 6 timmar är fööör lite för mig så jag lär vara en riktig kärring idag ;-) Idag ska ju revbenspjällen lagas, janssons frestelse fixas och skinkan griljeras, plus att det ska städas lite så vi inte behöver mer än dammsuga imorgon på självaste julafton. Med 2 lurvpellor i huset måste det dammsugas varje dag, även julaftnar ;-) Och så ska Keyvan köras till sin pappa, tror vi måste stanna på macken och köpa lite ved och pepsi max, lillen skall underhållas, hundar ska rastas, middag ska lagas men sen.....sen jävlar i mig ska vi bara mysa i soffan och spela Bingo lotto som 2 pensionärer hehe Jag vill gärna se The walking dead som börjar kl 22 så jag hoppas bingo lottos uppesittarkväll är över då och är det inte så får vi rätta lotterna i efterhand för The walking dead ska bara ses, älskar den serien men vågar bara se den då Emil är hemma, ja, jo, jag är ganska mörkrädd ;-)

Bilden är på min mamma och mig från i höstas.

Kommentera inlägget här :