Shopping

Blev inte världens bästa bilder på kläderna, dumt att jag inte tog bort dukarna för de gjorde så att färgerna på klänningen inte riktigt kom fram.

Hur som helst ska jag iväg och shoppa lite med E-L om en stund. Minns inte när vi gjorde det sist, jo kanske var det i början av juni då vi var i Stockholm? Evigheter sedan så det är på tiden. Jag hoppas på hitta julklappar till Keyvan och Emil, skulle kännas skönt att få det gjort.
Jag har alltså hoppat ur mjukisbyxorna även idag, kors i taket, två dagar i rad ;-) Måste avvänja mig denna slapphet då jag egentligen är väldigt mån om hur jag är klädd och ser ut men den här mammaledigheten i kombination med att jag inte mått så bra har det ytliga blivit ganska oviktigt, på gott och ont, för nog tusan är det kul att få känna sig fräsch och lite snygg nog.
Nähäpp, nu ska jag logga in på banken och kolla hur mycket jag kan shoppa för.
Ha en toppen dag!

Kommentera inlägget här :