Trötthet, märkeskläder och hårfärg

Guuuud vad jag är trött, att kliva upp om mornarna är fruktansvärt tungt just nu. Måste försöka somna tidigare men det är ju så svårt då jag bara njuter av lugnet på kvällen och aldrig vill somna haha :-P Ska försöka ikväll, lovar mig själv det!

Emil är och jobbar, åkte igår morse vid halv fyra på morgonen, han kommer hem någon gång under fredagskväll eller natt, det återstår att se. Det blev ju i alla fall en betydligt kortare arbetsvecka då julafton var en måndag :-) Längtar!

Här hemma flyter allt på som vanligt. Igår var vi ute och drog Edvin på boben. Keyvan fick för sig att han skulle dra mig med så jag fick mig en liten åktur, kul var det hehe men tungt för Keyvan som fick mjölksyra ;-D Under eftermiddagen hade Keyvan en kompis här. Jag har suttit och försökt hitta rea-fynd på nätet men det har inte blivit så mycket. Hittade en fin Hummel dress som var nedsatt med 40% vilket jag tyckte var bra. Just märkeskläder brukar jag bara köpa då det är nedsatt (förutom overaller, vinterskor osv då jag tycker att det kan vara värt pengarna då vi har så lång vinter här uppe) annars blir det köp på H&M, Lindex och Kappahl där priserna är okej. Jag tänker likadant då det gäller kläder till mig själv. Just nu skulle jag verkligen behöva ett par nya vinterskor men jag får se hur det blir med det, är så mycket jag skulle vilja köpa och då måste det prioriteras, dessutom skulle jag behöva göra ett frisörbesök, skäms att säga det men det var inför Edvins dop jag sist jag klippte och färgade, dvs september 2011 hehe Sambon önskar att jag ska bli mörkhårig igen, vilket jag varit under många herrans år men då jag tröttnade på att alltid ha en utväxt och inte orkade hålla efter kändes det skönt att bli lite ljusare. Nu saknar även jag mitt forna jag så kanske det är dax att slå en pling och boka tid ;-)

Nähäpp, nu ska jag ut och skotta snö så vi tar oss ut med bilen, måste till affären och köpa lite mjölk.

Önskar er en fin torsdag!

Kommentera inlägget här :