Vårkänslor

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Alltså, den där tulpanbilden är så vacker så man ba' dör! Du borde ha den i din header tillsammans med den där jättevackra skymningsbilden över fältet och ert hus! ...också en bild på dig själv förstås :)

Svar: Håller med om att tulpanbilden är vacker och jag skulle mer än gärna ha den i min header men jag vet inte hur jag får dit egna bilder bara :-S
Louise

skriven
#2: Anita BJ

Jag kan hjälpa dig om du vill! Men jag behöver nog dina inloggningsuppgifter till bloggen då så att jag kan jobba med html-koden. Om du vill kan du skicka mig bilder du vill ha med så kan jag fixa dem till rätt storlek, också kan jag berätta sen hur du sätter in dem i din header. Sen kan det ju vara så att du kanske vill ha ett eget bakgrundsmönster? Det kan jag också hjälpa dig med. Vi kan ju ha ett bloggmeeting nån gång :) Om det är svårt med tid och ork kan vi ju bara göra det lilla med headern genom mailkontakt :)

Svar: Ååå det skulle jag verkligen vilja, men bara om du har tid att hjälpa mig, jag vet att du har mycket med jobbet och så familjelivet på det. Vi kan ju börja med att jag väljer ut 4 bilder och skickar dem till dig. Vi kan ta resten via mailen :-)
Louise

skriven
#3: Anita BJ

Inga problem, bara kul! :)

Svar: Nu är jag i extas haha Tack fina du!
Louise

skriven
#4: Anita BJ

Hahaha! :D :D

skriven

Kommentera inlägget här :