Lägesrapport

Jag mår som en rutten lurk, denna hosta gör mig galen, blä. Svinkallt ute som grädde på moset då man bara vill ligga under täcket, är egentligen inte jätte kallt, minus 5 grader men det blåser så det var vääääldigt kall luft men nu är det momentet över, hundarna är rastade och lillen sover i vagnen och jag kan återhämta mig lite :-)
Roligare än så här blir det nog inte idag, skulle tagit mig till affären för att köpa te och halstabletter men jag får se om jag orkar. Nackdelen med att bo som vi gör nu är att inte ha nära till någon affär, I hate it! Jag är en ganska bekväm människa som vill ha nära till allt och livet ska vara så enkelt som möjligt när det kommer till att kunna lösa det så kallade livspusslet, just nu är det ganska dåliga förutsättningar för det.
Nåja, det kunde ha varit värre, nu ska jag fixa mig lite te med lite honung.

Kommentera inlägget här :