Väntan och ostrukna julgardiner

Så där ja, efter några timmar lyckades jag få ihop en beställning med mer scrapbook prylar. Ja det tar sin lilla tid då Edvin skall passas upp plus att jag inte är så hemma på scrapbook området och behöver verkligen kolla igenom noga så jag inte missar nåt, vilket jag säkert gjort ändå :-P Längtar att få sätta igång, har påbörjat med planeringen lite med det jag hämtade igår men utan lim är det lite svårt att fullfölja hihi Just nu sover den lille busen och jag dricker kaffe och njuter av tystnaden, förutom durret från diskmaskinen då men det känns ju nästan bara hemtrevligt :-D

I söndags satte Emil upp gardinstängerna i köket och jag slängde upp julgardinerna ostrukna, bara för att se hur det skulle se ut, de hänger där än, ostrukna....kanske får det bli mitt mission att göra i em, stryka gardiner :-) ja, så får det bli!

Kommentera inlägget här :