Aningens labil

Som rubriken lyder känner jag mig aningens labil. I perioder har det varit så för mig de senaste 2 åren. Då jag idag träffade Keyvans gamla dagmamma (hon är i samma grupp som Edvins dagmamma och idag var alla dagmammorna med barnen på Leo's) blev jag jätte rörd och tårarna trängde sig på då vi hälsade och började prata. 8 år har gått sedan sist och hon var en himla fin dagmamma som det funkade väldigt bra med plus att vi bodde grannar på den tiden då jag levde med Keyvans pappa. Jag hade väldigt svårt att samla mig efter det och det tog en lång stund. Sen pratade vi lite till och då kunde jag tack och lov vara lite normal. Hatar att gråta inför andra!
När vi kom hem igen satte jag mig en stund vid datorn och tittade in på en blogg som jag följt i många år. Hennes mamma har varit sjuk i cancer och nu har hon somnat in. Blev ledsen och kunde inte låta bli att gråta men då var jag i alla fall ensam ;-)
Så vi får väl se hur mycket gråtande det ska bli på lördag då vi ska på dop. Lär ju fälla några tårar men det är inga sorgetårar i så fall. Tur att vi har Edvin som distraherar lite hihi

Ikväll ska jag iväg och spela och det ser jag fram emot. Skulle så gärna vilja dansa oxå men min rygg är helt paj så jag vet inte om det är en så bra ide. Får känna efter hur det känns :-)

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Jamen gud, jag kan verkligen känna igen mig ! Har så himla lätt för att gråta periodvis. Vet inte om det har att göra med pms, trötthet eller livssituation för mig, men väldigt känslosamt blir det lätt.
Kram gumman

skriven
#2: Nina

Vad hade du för mail nu igen? :-) Hittar inte det inlägget/kommentaren :-O Hoppas ni får en skön helg! Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :