Krassligt barn, 0 hål och babbel med Annso

Morgonen började riktigt bra. Edvin sov länge, jag masade mig upp innan och hann sminka mig precis till han vaknade.(Natten var ingen hostnatt som jag befarade igår)
Jag hade ett tandläkarbesök på agendan och som stöd hade jag med mig Annso. Planen var att vi efter tandläkaren skulle äta lunch, titta lite i affärer och dricka kaffe i massor och prata. MEN så blev det icket. Hann bara landa i väntrummet så ringde dagmamman och sa att Edvin var ledsen och lät rosslig i halsen så det var bara att åka och hämta honom (lät mig dock undersökas först och jag hade inga hål, tjohoo men det var ju inte gratis för det. 730 kr hehe men lyckan över noll hål var starkare). Hursomhelst var det bara att glömma sköna timmar på stan med en vän men vi lyckades styra upp det bra ändå. Edvin var inte så hängig då vi hämtade honom så vi åkte in till stan igen och gick på café station och åt lunch. Edvin skötte sig exemplariskt och fick pannkakor som han pillade i sig. Mätta i magarna åkte vi hem till oss och Annso och jag drack några koppar kaffe och löste samhällsproblem ;-) Edvin sov nån timme ute i vagnen. Det blev helt okej ändå alltså :-) Lille gubben känns lite hängig men inte sjuk egentligen. Tror ändå att han får stanna hemma imorgon men vi får se hur det verkar med honom på morgonen. Hoppas han inte blir sjuk, så synd om de små då de blir sjuka :-( Fy va trött jag är, ska försöka gå i säng vid niotiden tror jag :-)

Bild på Fanny och mig är vad jag har att bjuda på i fotoväg. Är lite dålig på fotografera för tillfället ;-)

Kommentera inlägget här :