Lata sommardagar

Lata sommardagar på stranden, ja så skönt har vi haft det även idag. Idag blev det inte havet, vi valde att åka till Bäcksjön istället och det var ett bra val. Inte så fasligt med folk, bra strand och badvänligt vatten. Annso det lilla badodjuret hoppade i plurret men jag och Edvin blötte bara fötterna. Såna e vi ;)
 
 
Edvin höll sig vid strandkanten
 
En trollslända landade på Annsos handduk och gjorde oss sällskap en liten stund innan den flög vidare
 
 
Jag vill egentligen aldrig åka hem från stranden men eftersom att jag vet att jag måste laga middag vill jag åka hem vid 16 och så blev det även idag. Middagen serverades två timmar senare. Inte så mycket händer här hemma ikväll, blir nog sängen rätt snart och ligga och spela lite wf och candy crush.
Hoppas du har det fint och njuter av härliga sommardagar du med.
 

Kommentera inlägget här :