Lediga fredag

Idag har jag varit ledig och hängt på stan med Ann. Jag lämnade in min bärbara dator på lagning och hoppas den går att fixa och att musik och bilder går att rädda. Ska spela på Gammlia på torsdag men nu vet jag ju inte om det blir av för min del men jag hoppas. Ingen av oss hade något speciellt att shoppa men lite barnkläder blev det och en leksak till Edvin. Vi köpte med oss mat från Rost och satt i parken. Några mysiga timmar fick vi i alla fall. Imorgon planerar vi att träffas i någon lekplats och ta med lunch. Vi får se var det blir. Förresten, jag tror att jag glömt berätta att Edvin slutat sova i sin spjälsäng. Sedan i söndags har han alltså sovit i en vanlig säng. Vi lägger han som vanligt och går ut från hans rum och han kliver inte upp. Det är knappt att jag tror det är sant :D Så sover han där hela natten och på morgonen ligger han där och myser och vill inte kliva upp. Han verkligen älskar sin säng. Sen kan han vara en pain in the ass på dagarna då han har en vilja av stål men hellre det än krångel vid läggningen :)

Kommentarer :

#1: Veronica

Vilken mys dag! Vad skönt att bara kunna lägga han så, Valter han springer upp och ner hela tiden om han inte är riktigt trött!

skriven

Kommentera inlägget här :