Surströmming och ny outfit till Edvin

Å vad dålig jag är på att uppdatera här, svårt att komma in i det här med att skriva inlägg varje dag känns det som.
Semestern är slut och halva veckan har redan gått. Jag har jobbat 50% sen i måndags och det går bra men så ska vi ju kommaihåg att jag inte gör de egentliga sysslorna utan jag gör lite annat som inte är så stressande. Men ändå, att klara 50% är toppen, det går åt rätt håll.
 
I lördags cyklade ju sambon till Burträsk och han lyckades. Jag är väldans imponerad må jag säga :D Rigmor bjöd på surströmming och hur gott är inte det då. Så jäkla smarrigt!
 
 
En ny outfit till Edvin inhandlades sist jag var på stan. Visst blev han stilig om än kvaliten på bilden är usel ;)
Allt från Åhlens.
 
Ikväll ska vi åka och gratta en kompis till Emil som fyllt år. Blir nog bara en snabbis då vi måste åka hem så lillskrutten får sova.
Vi hörs, förhoppningsvis imorgon :P
 
 

Kommentera inlägget här :