Tant rumpa, spinning och barnfritt

Någon har sökt på "tant rumpa" och hamnat på min blogg hehe  Jaja, jag jobbar på med min tant rumpa och idag hängde jag med en arbetskompis på ett spinningpass efter jobbet. Vi hade kort dag så vi slutade redan 11.30 och kunde gå på ett lunchpass. Sist jag var på spinning går icket att minnas, handlar om år så jag var lite lagomt nervös men det gick riktigt bra. Svetten rann och hjärtat slog, precis som det ska med andra ord. Jag måste fixa träningskort, man blir ju glad av att träna :D
 
Emil och Edvin har åkt till Åbyn och Edvin ska stanna där hos farfar och Rigmor till på söndag. En gång har vi lämnat bort Edvin en natt och det var oktober förra året så det känns superbra att jag och Emil ska få en helg för oss själva och bara vara vi. Kunna gå på bio, sova ut, umgås med vänner utan att ha något annat att tänka på än oss själva osv. Man behöver det ibland. Jag älskar mina barn, mer än något annat och jag saknar dem alltid då de inte är hos mig.
Den här helgen ska vi ta till vara på och ha det härligt :)
 
Nä men nu har maten landat i magen och det är dags för en dusch. Gud vad man känner sig pigg då man tränat :P

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Om ni får för lite att göra i helgen och är sugen på en utflykt kan ni ju alltid titta in i vår stuga i helgen. Jag och Filip åker dit ikväll :-).
Och du har ingen tantrumpa! Hur kan du förresten se vad folk sökt på när de kommit till din blogg?

Svar: Hallå där! Vi har hunnit planera hela helgen så vi hinner inte med att komma förbi stugan. Vilket tråkigt väder dessutom men det ska ju bli bättre senare idag :) Om du kollar på "översikt" så kan du leta reda på "sökord" och där kan du se om någon sökt på något och hittat till din blogg :) Kram!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :