Två steg framåt, ett steg bakåt

Vi hade det väldigt trevligt i lördags hemma hos Ann & Patrik. Underbart god middag bjöd de på som jag måste fixa receptet på för det ska jag laga själv nån gång. Senare på kvällen var bubbelpoolen ute på deras altan tillräckligt varm för att hoppa ner i och där satt vi och surrade och hade det bra. När klockan närmade sig midnatt var det dags för oss att tacka för oss och köra hemåt.

Jag är lite nere i en svacka med ångestattacker och oro. Skitjobbigt och jag hoppas det blir bättre snart för jag står inte ut annars. Att jobba känns bra men det är påfrestande och jag har inte särskilt mycket energi över för min lilla 2-åring då vi kommer hem. På söndagskväll kommer Emil hem igen och jag räknar ner nu. Två steg framåt, ett steg bakåt. Så känns det just nu.

Kommentarer :

#1: Veronica

Åh.,, hej!
Här har jag missat! Har du börjat jobba, med vadå:)?
Kram <3

Svar: Jag jobbar som montör på Volvo Lastvagnar, har gjort sedan början av 2011 :) Kram!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :