Alla hjärtans dag

Herregud vilken firar-vecka/äta-slisk-vecka det har varit/är. I tisdags var det fettisdag, igår hade Emil och jag 4-års jubileum hehe, idag är det alla hjärtans dag och på lördag fyller jag år. Helt sjukt och tur att vi inte firar särskilt mycket för då hade vi ju rullat fram :-D Killarna fick ju varsin semla i tisdags men vi hade inte gjort något speciellt på vår 4-års dag och idag blir det inte heller något, vi spar det hela till på lördag helt enkelt. Jag är nog ganska dålig på att fixa och trixa med alla dagar under året som skall firas hit och dit. Födelsedagar och julen, DÅ ser jag till att ordna en massa, men inte annars faktiskt, jag orkar inte och tycker inte att det är så viktigt :-)
Firar ni något idag ?

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Jag håller med du! Jag firar födelsedagar och jul:)

skriven

Kommentera inlägget här :