Drömmer mig bort

Jag sitter och drömmer mig bort inne på Polarn & Pyrets webshop. Smäller bara till och så är det tö och slask ute och lagom till dess ska ju Edvin börja på dagis/dagmamma och då behövs rejäla och bra kläder. Fina skaljackor och fleecejackor har de, blir så glad i alla fina färger. Och så har de en tuff ytterplaggs väst som jag bara vill ha till Edvin :-P Så måste ju gallonkläder och stövlar ochså inhandlas. Plånkan får sig en smärre chock, eller kanske Emil hihi
Bara skaljacka, fleece och den där västen går loss på 1800 kr tillsammans :-S Får nog fortsätta att bara drömma om västen då den egentligen nog inte ens är nödvändig hehe  Jaja, fraktfritt har de på webben just nu så kanske jag borde beställa i alla fall skaljackan så köper jag fleecen nästa månad :-) Vilket svammel det blev men jag är ju ganska bra på just det, att svammla ;-)
 
 
Två fina skaljackor, tycker att den första är så himla fin med de olikfärgade dragkedjorna
 
 
 
Knallgul fleecejacka vore ju lite häftigt, då lär han synas i alla fall hehe
 
 
Här är den fina västen som jag fastnade för, tänk vad snygg med den röda fleecen under eller kanske med den gula ? åååå vill ha ;-)
 
 
 
Nej, det här inlägget är inte sponsrat av Polarn & Pyret vilket man kanske kan tro. Jag är bara lite tokig i deras fina ytterplagg :-)
 
Taggar: barn, fleecejackor, polarn och pyret, skaljackor, ytterplagg;

Kommentarer :

#1: Sofia

Ja, den med olikfärgade dragkedjor var ju supersnygg. Den andra kan man lätt hitta liknande till billigare pris, men samma funktionalitet, hos någon av de andra kedjorna :)
Västen skulle han ju vara så tuff i lillgrabben!
Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :