Fredag och en kyl fylld med pepsi max

God morgon på er!

Här vaknade Edvin halv sju men låg/stod i sin säng och pratade sitt eget språk och skakde lite galler hehe Då Keyvan kom ner lyfte han ur Edvin och de satt och såg lite tv tillsammans. Jag låg kvar i sängen (som den dåliga mor jag är) och spelade Candy Crush. Blir helt psycho då jag inte klarar av den banan jag är på grrrrr. Sen klev jag i alla fall upp och bytte blöja och fixade frukost. Nu blir det den vanliga morgondammsugningen (vilket långt ord ) och lite plock.
Hur har ni det? Det är ju freeeeeedag idag och kylen är fylld med pepsi max, då kan det inte annat än bli bra :-P

Alice är ofta in till hästen och käkar lite skit, han blir nyfiken och undrar vad det är för gottit hon hittar hehe

Taggar: candy crush, häst, pepsi max;

Kommentarer :

#1: Nina

Ah visst är det skönt med fredag! Alltid! Pepsi Max är gott men jag är ju dessvärre cocacolaberoende, men bara på helgen :-) Annars skulle väl varenda tand i munnen ramla ut om jag skulle dricka så mycket cola som jag vill i veckorna, haha. Hoppas ni får en fin fredag kväll! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :