Jag vann

Jag vann, jag vann, jag vann hihi Så roligt det ska bli att få se någon lite tjejigare film. Får man säga så utan att bli hackad på av någon genusgalning ? ;-) Vad pratar jag om ? Jo jag pratar om filmen "Tingeling, Vingarnas Hemlighet" som jag vunnit :-D Nu blir det inte Byggare Bob på ett tag hoppas jag :-P
Roligt i alla fall att vinna, speciellt efter förra veckans misär så det här gladde mig riktigt mycket faktiskt :-)
Tack Tack till Fia http://www.sofsan.se/ hälsar Edvin och jag :-)
 
Taggar: DVD, Tingeling, Vingarnas Hemlighet;

Kommentarer :

#1: Veronica

Den filmen vill jag också se:) Var den bra eller ni har inte hunnit se den än??

Svar: Vi har inte ens hunnit få hem den än men jag hoppas hon skickar den snart :-P
Louise

skriven
#2: Nina

Jaaa vad härligt, grattis till er! Kram

skriven
#3: Anonym

Hej nu är jag här, jag kom inte i håg din adress så jag gick via Anita. Ska du tvinga mannen att se den där filmen!? ;)
Hälsningar EL

Svar: Hehe, kan bli svårt att få han att kolla filmen ;-)Kram på re!
Louise

skriven
#4: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Stort grattis! Härligt:)

skriven

Kommentera inlägget här :