Mest en massa svammel

Vilken jädra värk jag har i mina ben. Det är dessvärre inte träningsvärk utan mer ilande benvärk. Och i korsryggen. Kan ju vara något jag gör fel då jag kör zumban, eller för att jag tränar barfota? Eller så är det åldern hehe Ska inte köra mer zumba förrän det har gett med sig. Körde igårkväll och det var kanske inte så smart. Nä det får bli prommisar och kanske lite övningar med hantlar men jag känner att det är något i halsen igen så jag får ta en dag i taget och se vad jag orkar med :-) Emil for och jobbade igår så nu är jag ensamstående till på tisdag, om jag har tur till på måndag, det håller jag tummarna för. Keyvan har galet mycket läxor och prov den här veckan så eftermiddagarna kommer nog mest gå till att jag ska förhöra honom. Han har tagit paus från hockeyn och just nu känns det skönt för jag fattar inte hur det skulle gå med 5 träningar i veckan plus matcher och samtidigt kunna sköta skolan. Helt sanslöst mycket tycker jag. Och han tycker det är ganska skönt oxå men jag vet hur kul han tycker att det är. Vi får väl se hur det blir i höst om han tar upp det igen eller om det förblir så här. Det får han själv bestämma.
Nu har jag svamlat tillräckligt, dax för lite spel innan det ska sussas. Go kväll!

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Var de ett svårt val för honom att pausa hockeyn eller han kände själv att de blev för mycket?
Men du det kan ju vara en infektion pågång i kroppen också, kanske därför du har ont?
Jag är väldigt nöjd med hallen:) Är glad att jag träffat en hantverkare;) haha

Jag kan tänka mig att du är trött på snön som haft så mycket av den, men det lyser ju trotts allt upp! Heldre snö än slask och blask!

Phu nu har jag svamlat färdigt :) Ha en fin dag!'

Svar: Jag trodde aldrig att han skulle ta paus men så var det, hans egen ide. Eftersom att jag känner av i halsen kan det ju absolut vara någon infektion.
Himla bra med en hantverkare, det hade du räknat ut bra hihi
Oj vilka tradiga svar jag gav :-P
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :