God natt fina ni!

Känner mig fasligt trött. Sömnen blev lite störd på morgontimmarna så det är inte så konstigt. Nu fick jag just veta att mannen anlänt till Kiruna så nu pustar jag ut för den här gången. 7 dagar till så är han hemma igen, evighetsdagar. För att inte tråka ut er så mycket med gnäll ska jag istället berätta att jag vunnit pengar på postkodslotteriet. De ni! Hehe tyvärr saknades några nollor men en vinst är ju ändå en vinst och det är inte fy skam ;-)
Som avslutning på den här dagen visar jag en bild som jag tog idag strax efter kl 15, solnedgång och en fantastisk rosa himmel. God natt fina ni!

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Wihoo grattis till vinsten :)
Vi funderar också påatt gå med, vi drömmer om att vinna pengar men vi spelar ju inget :P

skriven

Kommentera inlägget här :