I påsarna

Vad var det som gömde sig i påsarna då ? Mest en massa småtjaffs, ljus och ett doftljus, eye-makeup remover, underkläder till mig 3 för 149 kr på Gina Tricot, en tunika och en långt svart linnne att ha under från Indiska och så slutligen rosa gardiner som nu hänger i sovrumet (Åhlens).
 
Har inte någon bra bild på tunikan men den här visar i alla fall lite hur den ser ut men den är finare i verkligheten. Minns inte priset på den men jag tror det var 399 kr.
 
 
Gardinerna är med knytband upptill, 2 längder för 199 kr, bra pris tycker jag och nu blev det lite mer romantiskt i vårt sovrum. (opppsss, har visst fuskat med strykningen ser jag och den stackars blomman kommer nog snart att dö av min tortyr ;-) )
 
 
Min fina ljuslykta som jag fyllde med julkulor till jul har jag nu vårat till lite och lagt ner rosa blommor i. Hittade de här i fina blommorna butiken Hjärtero :-)  (värdelös fotograf , jag vet hehe)
 
 
Inne på Kicks var lyckan gjord och min påse fylldes med en några parfymprover och lite annat :-D  Tack snälla Jeanette!  Se bara! Äntligen lite glamour i mitt liv!
 
 
Och som grädde på moset har jag vunnit en blingat mobilskal. Vaa!!! Det här är ju inte klokt, börjar snart känna mig som en prinsessa ;-P
 
Svärfar och Rigmor är i Umeåtrakten och jag har bjudit hit dem på middag. Som ni vet ska vi äta vitlöksdoftande kyckling. Som jag aldrig lagat än. Har ni hunnit testa den? Var det gott? Alltid lite riskfyllt att testa något nytt då man har gäster men jag tror att det kommer bli bra jag, optimisten :-)
Ha en uuuuunderbar lördag <3
 
 
Taggar: Gardiner, Gina Tricot, Indiska, Shopping, Tunika, kicks, ljus, parfymprov, Åhlens;

Kommentarer :

#1: bara anna

Vad kul att få se lite av dina köp, tunikan ser fin ut.
Jag gillar med såna där lite tunnare gardiner, bra pris som sagt.

Lycka till med maträtten!
Kram

skriven
#2: Anita BJ

Allt ser hur fint ut som helst! Härligt med lite vårigt också.

skriven
#3: Veronica Jakobsson

Vart har du hittat dom fina gardinerna?? Svara gärna i min blogg så jag inte missar ditt svar :)

skriven

Kommentera inlägget här :