Parfymfavoriter

Jag har ju berättat att jag älskar parfymer. Här är tre av mina nuvarande favoriter som jag varvar mellan. Det slår mig att jag inte har någon riktigt bra dagdoft, vilket jag ju borde ha med tanke på att jag aldrig är ute i svängen nu förtiden :-D
Har glömt bort att dofta på Escadas nya sommardoft men det är stor chans att det blir ett köp av en sådan för dom brukar jag gilla och de är inga tunga kvällsdofter enligt mig.
 
Juicy Couture, en ganska söt doft, flaskan är bara så fin tycker jag.
 
 
Jimmy Choo,  underbar och lyxig tycker jag, lite kryddig och åt det söta hållet
 
 
Hugo Boss Nuit. Det här är mitt senaste tillskott som Emil överraskade mig med en mulen dag, trots att den heter Nuit är det här den som jag tycker passar bäst dagtid av dessa tre. Nu är dofter så himla individuellt hur man upplever dem men så här är det enligt mig i alla fall :-)
Taggar: Hugo Boss, Jimmy Choo, Juicy Couture, favoriter, parfym;

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Tack för tipsen kan man väl säga! Jag börjar bli lite less min partyparfym så nu ska jag komma ihåg att sniffa lite extra på dessa :)

skriven
#2: Nina

Åh är du med parfymtokig?! Det är jag med. Jag kan bara inte ha för många men dessvärre är det ju inte det billigaste nöjet. Men ack så härligt! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :