Prenumeration och premier

Det var muggarna jag föll för då jag såg vad jag skulle få om jag började prenumerera på tidningen Allt i Hemmet. Har fått två nummer av tidningen än så länge och igår kom min premie som var något försenad. Tycker muggarna är jätte fina, tyvärr tror jag att det är andra sorteringen på dem för en av dem är större än de andra tre och jag hade nog önskat att det var två av varje mönster istället för tre lika och en med ett annat. Kanske ska man maila och klaga men jag orkar inte tjaffsa, tycker de är fina ändå :-)
 
 
Den fina skålen kommer jag nog att använda som ljuslykta till att börja med.
 
 
Halsbander var gulligt, jag älskar hjärtan så det här kommer absolut hänga runt min hals då tillfälle ges ;-)
 
 
Själva tidningen tycker jag känns så där. Kommer att avsluta prenumerationen i vår om inte det händer något och jag börjar gilla den. Har redan påbörjat en ny hos en annan tidning som jag hoppas ska kunna inspirera mig mer och med denna följer det så klart oxå med premier :-D Nog är de bra på att locka alltid, speciellt en sån som jag som är svag för roliga och fina saker ;-)
 
 
Taggar: allt i hemmet, halsband, muggar, prenumeration, skål, tidning;

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Väldigt fina koppar! Vad är det för tillverkare på dom?

Svar: Hej Veronica!Jag önskar att jag kom ihåg vad det var för märke på muggarna, det stod på pappret då jag beställde prenumerationen men det var ju i oktober/november så jag kommer inte ihåg. Det står inget under kopparna och kartongen de kom i var bara en vanlig kartong utan något alls på. Antagligen är det inget märkvärdigt "märke" och jag tror det är andra sorteringen, lite lurad känner man sig hehe men fina är de ju ändå :-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :