Viktväktarmat och parfymflaskor

 
Hej igen!
Lite bättre till mods nu. Keyvan har kommit hem från skolan och jag ska strax börja med maten. Idag blir det tortilla med kycklingfyllning, ett viktväktar recept. Man ska väl inte ge barnen viktväktarmat men de äter ju allt som vanligt annars så jag tror ingen kommer lida av fettbrist efter denna måltid ändå då jag inte kommer att snåla med vare sig fett till stekning eller ost ovanpå :-)

Fick Kicks-tidningen i brevlådan idag och nu verkar vårens Escada doft finnas i handeln, med körsbärsdoft. Blir att kila in och sniffa lite vid nästa stadsbesök. Har jag sagt att jag är parfymtokig? Ett tag hade jag runt 20 olika parfymer hehe Men man hinner inte använda slut på dem då man har så många och de riskerar att härskna. Gav bort en del som jag tröttnat på. Nu har jag 5 stycken men med tanke på mitt väldigt oglamourösa liv för tillfället är det ju inte särskilt hård åtgång på dem men det kan ju bli haha :-D Dessutom tycker jag att flaskorna är så himla fina att se på, som prydnader. Får nästan samma känsla inne på systembolaget, många flaskor är så fina. Men jag avskyr innehållet så det blir inte många flaskköp för min del hehe ;-)
Nä men just det ja, steka kyckling var det!
 
Taggar: Escada, kicks, kyckling, körsbärsdoft, parfym, viktväktarna;

Kommentera inlägget här :