Ett livstecken

Oj oj, nu var det ett tag sedan jag kikade in här och skrev något. Dagarna går alldeles för snabbt. I tisdags fyllde Emil år och vi hade hans systrar med famijer och min mamma här på fika. Av mig fick han pengar, blommor och choklad. Skittråkiga presenter men med pengar kan han ju köpa vad han vill :)
 
En efterrmiddag åkte vi till Holmsund och var i lekparken med Sofia och barnen. Perfekt ställe att va på, barnen leker och de vuxna kan surra ;)
Igår mådde jag lite halvers så det blev inget vettigt gjort och idag känner jag mig oxå lite risig. Kvarlevorna efter förkylningen och så lite mens på det. Men nu är det ju helg och det känns så skönt. Synd att det är mulet och tråkigt ute men då blir det en desto mysigare filmkväll kanske :)
 
Bild från förra helgen då det var Wheels här i stan. Jag gömmer mig ganska bra bakom Fanny ;)
Bild lånad av Mats Alfredsson

Kommentarer :

#1: Mallan

Aj då - krya på dig! Hoppas en filmkväll får dig lite piggare :-)

skriven

Kommentera inlägget här :