Semestern har firats in

Igår gick vi på semester och det firade jag med mina arbetskamrater hela dagen. Alla slutade klockan 11 och klockan 14 samlades vi på Hedlunda för att spela minigolf. Inte alla som kom men vi var ända typ 18 så vi delade in oss i fyra lag och körde igång. Jag gjorde inga lysande insatser utan placerade mig som vanligt i mitten nånstans. Bästen fick 45 p och jag tror jag fick 68 p hehe
När vi spelat klart var vi några som åkte hem till Maja som bor strax utanför stan i ett paradis. Helt fantastiskt strandtomt. Vi grillade, åt, badade (inte jag för jag är en badkruka :D ) pratade och hade trevligt. Efter 22 tiden skulle några in till stan och fortsätta firandet på krogen. Jag körde ner ett gäng till stan men stannade inte utan jag åkte hem och det var tur för jag hade nog inte orkat med några mer, gammal och sliten som man är ;P hehe

Vink Vink!
 
 

Kommentarer :

#1: browneyedgirl

Härliga dagar =) Minigolf är skoj. Hoppas du har en fin dag! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :